Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
También puedes buscar
También puedes buscar
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda
Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
También puedes buscar
También puedes buscar
Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda
Hace 1 mes
Contact Center Engineer III
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
Sobre el empleo
Detalles
Contratación:
PermanenteHorario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
HíbridoDescripción
The Contact Center Engineer Level III is responsible for testing, implementing, and supporting all Contact Center software applications and activities. This role provides consultation and direct technical support in life cycle planning, problem management, integration, and configuration. Acts as the technical lead for all projects related to the development of new systems or the upgrade of existing systems, architecture, applications or technology capabilities in support of Contact Center and major voice telephony needs.
Skills Required
Education Required:
Preferred:
ID: 18899853