Refina la ubicación de tu búsqueda
Refina la ubicación de tu búsqueda
Hoy
Call Center Agent
$18,000 - $21,000 Mensual
Sobre el empleo
Descripción
"Centris is a U.S. headquartered customer contact hub offering bilingual (English & Spanish) call center, back-office, and support services with three nearshore locations. Headquartered in Texas, Centris has become one of the most rapidly growing inbound customer service hubs in Mexico with locations in Monterrey, Aguascalientes, and Queretaro."
We are looking for a Call Center Agent in Monterrey, NL.
(work on site in MONTERREY NUEVO LEON)
Job skills and qualifications:
Required
Excelentes habilidades de comunicación en inglés y español (oral y escrita): Nivel C1 o superior en inglés.
• Habilidad efectiva para gestionar el tiempo y establecer prioridades.
• Excelente capacidad de toma de decisiones, resolución de problemas y solución de fallos.
• Conocimientos prácticos de computación (Microsoft Office Suite).
Activities
-• Brindar soporte técnico de primer nivel para personas y controles VELUX a través de diversos canales de comunicación.
• Identificar las necesidades de soporte del cliente y proporcionar soluciones de primer nivel.
• Recopilar y registrar la información de la cuenta del cliente y del producto.
• Registrar y documentar las quejas de los clientes.
**** Se darán 2 semanas de entrenamiento****
We offer:
-Law benefits
-1 day off
-Weekly payment.
-Bonuses
-Discounts with schools and restaurants and more...
Schedule:
48 hours per week
Monday through Saturday
9:30 AM – 6:00 PM
Job Type: Full-time
Pay: $18,000.00 - $21,000.00 per month
Work Location: In person
ID: 20142789