Aún no hay resultados para tu búsqueda
Encontramos estas vacantes similares que podrían interesarte.
Hace 1 día
KAM FoodService | Región Norte
Si el reclutador te contacta podrás conocer el sueldo
Sobre el empleo
Detalles
Contratación:
PermanenteHorario:
Tiempo completoEspacio de trabajo:
HíbridoDescripción
About Us
The Kraft Heinz Company is one of the largest food and beverage companies in the world, with eight $1 billion+ brands and global sales of approximately $25 billion. We're a globally trusted producer of high-quality, great-tasting, and nutritious foods for over 150 years. Our brands are truly global, with products produced and marketed in over 40 countries. These beloved products include condiments and sauces, cheese and dairy, meals, meats, refreshment beverages, coffee, infant and nutrition products, and numerous other grocery products in a portfolio of more than 200 legacy and emerging brands.
No matter the brand, we're united under one vision:
To sustainably grow by delighting more consumers globally. Bringing this vision to life is our team of 39,000+ food lovers, creative thinkers, and high performers worldwide. Together, we help provide meals to those in need through our global partnership with Rise Against Hunger. We also stand committed to responsible, sustainable practices that extend to every facet of our business, our consumers, and our communities. Every day, we're transforming the food industry with bold thinking and unprecedented results. If you share our passion – and are ready to create the future, build a legacy, and lead as a global citizen – there's only one thing to do: join our table and let's make life delicious!
Our Culture of Ownership, Meritocracy & Collaboration
We're not afraid to think differently. Embrace new ideas. Dream big. We empower our people at every level – from entry-level intern to senior leader – to own their work. We share a responsibility to think like Owners – to be mindful of the collective and sustained success of Kraft Heinz – which we apply to every situation, every day. As part of Kraft Heinz, you're supported to grow and achieve. You're expected to bring your authentic self to work every day, to lead with humility, and drive outstanding performance at every level – and you'll be rewarded. You're given opportunities to leave a mark and build a legacy. But you won't do it alone.
You're supported by passionate teammates along the way, and our collective, collaborative spirit fuels our incredible progress.
Job Description Summary
Sólida experiencia con los clientes clave de la Región Norte (Distribuidores) que más ingresos aportan a la empresa. Relación con nuevos posibles clientes. Contar con fuertes habilidades de negociación y experiencia en Foodservice, ser experto en la región norte y contar con experiencia previa en Mayoristas y Distribuidores de Foodservice. (Tampico, Chihuahua, Nuevo León, Durango, Tamaulipas, Coahuila y San Luis Potosí).
Actividades:
- Gestionar y hacer crecer un equipo alineado con el crecimiento de la región.
- Actuar como principal punto de contacto entre los clientes clave y los equipos internos.
- Supervisar los equipos de cuentas asignados a cada cliente clave.
- Comunicarse y colaborar con los departamentos de comercio, marketing, ventas y logística para garantizar que se satisfacen las necesidades de los clientes clave.
- Elaborar informes sobre la evolución de las cuentas, los objetivos y las previsiones para los equipos de cuentas y las partes interesadas.
- Desarrollar un conocimiento profundo de las necesidades y requisitos de los clientes clave y preparar soluciones personalizadas.
- Estar preparado para responder a cualquier necesidad de información técnica a nivel operativo.
- Impartir formación y demostraciones culinarias al equipo de ventas/culinario indirecto al tener experiencia en cocina.
- Elaborar previsiones y firmar planes de valor conjunto con los principales clientes.
- Alinear las categorías y el crecimiento de los clientes para alcanzar el objetivo.
Competencias (experiencias/ Educación):
- Licenciatura completa o en curso en Administración de Empresas, Ventas, Marketing, Carreras Administrativas, Gastronomía, Ingeniería de Alimentos o afines.
- Experiencia demostrada en gestión de cuentas clave en el canal FS.
- Fuertes habilidades de negociación.
- Excepcionales habilidades de servicio al cliente.
- Excelentes habilidades de comunicación.
- Inglés deseable.
Habilidades (Conocimientos/ Capacidades):
- Dominio de todas las aplicaciones de Microsoft Office.
- Capacidad para relacionarse con clientes clave.
- Capacidad para gestionar múltiples clientes.
- Viajar el 50% del tiempo como mínimo (región norte).
ID: 19326714
Refina la ubicación de tu búsqueda